.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شجاعی: : علي مطهري بايد مراقب اظهارات خود باشد

سيد رمضان شجاعي کياسري افزود: همچنان آثار پربرکت و مفيد آن شهيد جاويدان منشور انقلاب اسلامي محسوب مي شود.

شجاعي کياسري به بخش ديگر ادعاي علي مطهري اشاره کرد و گفت: وي مدعي شده است که وزير کشور خواستار ديدار با وي شده اما وقتي بنده پيگير موضوع شدم دريافتم اين ادعا از اساس بي پايه و دروغ است و وزير کشور هيچ تقاضاي ملاقات و ديدار و مذاکره با علي مطهري نداشته است. هر چند روحيه و منش وزير کشور مبتني بر تعامل و گفت و گو است اما در اين مورد جاي تعجب دارد که علي مطهري در کسوت نمايندگي براي پيروزي در بازي سياسي ادعايي خود به دروغ و کذب متوسل مي شود.
وي شانيت و جايگاه برخي افراد را به واسطه منزلت و جايگاه منسوبين آنها ذکر و تصريح کرد: معلم شهيد آيت الله مطهري از چنان جايگاهي برخوردار است که هر منسوبي به آن بزرگوار نزد مردم نيز قابل ارج مي باشد اما نبايد منسوبين دچار توهم شده و جايگاه خود را برتر از جايگاه بزرگان و پشتيبانان خود بدانند.
شجاعي سابقه مبارزاتي برخي شخصيت ها از جمله وزير کشور را بسيار بيشتر و با اهميت تر و موثرتر از افرادي مانند علي مطهري دانست و از وي خواست در بازي سياسي از ابزار و قواعد دنيايي لاقيد و متوحش غرب استفاده نکند و براي رسيدن به قدرت و هدف از هر ابزاري بهره نگيرد.
وي به علي مطهري توصيه کرد براي ارزيابي ميزان سواد خود به ارزيابي دانشجويانش از وضعيت تدريس وي و تعداد دانشجويان حاضر بر سر کلاس وي نيم نگاهي کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 مهر 1387
جناب آقاي سيد رمضان خان لطفا ترمز بگير چپ نكني!! تو كه خودت حال و روزت قمر در عقربه و كارت پايان خدمت جنابعالي مشابه مدرك اخذ شده آقاي كردانه....در ضمن جنابعالي براي دوره فوق ليسانس چند جلسه سر كلاس نشستي و در دوره دكترا اصلا رنگ ايروان رو ديدي؟؟ خواهش مي كنم اينطور ندو ممكنه يه وقت زمين بخوري چيزيت بشه!1
جعفر 23 مهر 1387
کاری به حرفهای آقای شجاعی و مطهری ندارم ولی خوبه اقای سيد رمضان شجاعي کياسري هم "براي ارزيابي ميزان سواد خود به ارزيابي دانشجويانش از وضعيت تدريس" خود در دانشگاه آزاد قائمشهر مراجعه کنند.
ماشالله ایشان با چنان اعتماد بنفسی صحبت می کنند که یکی ندونه فکر میکنه آسمون ترکیده و همین یه استاد توپ و باسواد از آسمان برای ما نازل شده
نا شناس 23 مهر 1387
آخه ی یکی پیدا نمیشه بگه بعد مدت ها یه وزیر بایه جین نماینده یه دست توی مجلس جمع شدن این همه تفرقه افکنی معنیش چیه واقعا به عنوان رسانه توقع میره یه مقدار ملاحظه کنید واگه دوتا اظهار نظر هم میذارین به این قضایا دامن نزنه والاپرکردن صفحه وب که خرجی نداره! الاماشاءالله جوون تحصیل کرده ی بی کار داریم که نشستن دارن شما رسانه هارو رسد می کنن!
آقای رسانه!(شمال نیوز) لطفا جمع کنید این هیاهو رو وخواهشا تو رو به پیغمبر به فکر توسعه استان باشین اینکه شجاعی تو دانشگاه چی افاضه می کرد مهم نیست مهم اینه که الان نماینده مرکز استانه وباید از حق این مردم دفاع کنه بیایین با منتخبینمون درست برخورد کنیم.
این آقا نشد یکی دیگه انتخاب میشه وروسیاهی واسه ذغال میمونه کمااینکه مونده استان ما از محروم ترین استانهاست چون دایم داریم تیشه به ریشه ی هم می زنیم.
خواهشا از دوستانی که بانظر من موافقن خواهش می کنم درمورد حرفهام اظهار نظر کنند.
مسعود 23 مهر 1387
مسعود : آیت الله مطهری از اسطوره های قرن اخیر است همچنین از روشنفکرترین انسان روی زمین است نمی دانم چرا آقای مطهری نماینده (جدیدالورود) چرا می خواهد از بقیه مایه بگذارد و خودی نشان دهد ما این را به حساب سادگی بیش از حد او می گذاریم انشاءلله کمی فکر کند و به خود بیاید. نفاق از ریشه های سستی است این را باید بفهمددر یک نظام مبتنی بر مکتب اسلام بجای هیاهو و پرداختن به هاشیه هاکمی به فکر آبادانی و پیشرفت این مملکت باشد ما نمیدانیم مجلس جای کلان نگری کشور است یا بازیچه دست آقای توکلی و مطهری و ... است آقایان ترو به خدا بس کنید آقای کردان هر جا که بودند منشا خیر و رو به پیشرفت بودند
فروغ امیدی 23 مهر 1387
اقادکتر جان!!!!انموقع که سطح شهر را پر می کردی ومی نوشتی که من!!اقای کردان را دکتر!!ببخشید!؟وزیر!!کردم الان باید خودت را اب و اتش بزنی و به امثال اقای مطهری هر انچه روش واقعی تان است بروز بدهید !!بیچاره مطهری!!!!نمی دانست امثال جنابعالی نه اصول بلدی نه موصول!!مهم قدرتی بود که به هر قیمتی به شما و اقا دکتر سابق تان برسد!!بله اقای مطهری نباید با امثال شماها در گیر شود؟؟می دانی چرا ؟ چون ممکن است این بیچاره ،مثل پدر خدا بیامرزش را ، به رحمت خدا بفرستند؟؟؟؟
abbas 24 مهر 1387
بابا ای ول به این مازنی ها ، اینها که این مطالب رو نوشتن حتما مازندرانی نیستن ، بعد بوقی یک وزیر داریما ! ببین چطوری رفتار می کنن !
به قول یکی این شایعات و شب نامه ها هم کار همین مازندرانیهاست !
قابل توجه :
آقای دکتر شجاعی دوران خدمتشون رو بعنوان افسر در صدا و سیمای مازندران گذروندند!
نا شناس 24 مهر 1387
آقا بس کنید مگر میشه نماینده کارت پایان خدمت نداشته باشه یکی از مدارک اصلی موقع ثبت نام از کاندیداها ، وضعیت خدمتی اونهاست این مسئله رو آقایون مخالفان شجاعی راه انداختن که خوشبختانه باید گفت این مدرک مستند و موجوده و سنگ مخالفین شجاعی به خودشون اصابت کرد
نا شناس 24 مهر 1387
خدا رحمت کنه شهید مطهری رو. من می خام بعنوان یک مازندرانی به ایشون بگم خودشو از این بازی سیاسی که توسط افراد خاصی راه افتاده بکشه بیرون و اولین دوره نماینده شدمشو خراب نکنه. کمی هم در عمل و رفتار از پدر بزرگوارش درس بگیره. خدا رحمت کنید شهید مطهری را
نا شناس 24 مهر 1387
فقط یه جمله : کجایی شهید مطهری تا ببینی .......
نا شناس 25 مهر 1387
در مورد مطلب آخر باید گفت کسی که نمی تواند از آقای کردان دفاع کند نباید به او ضربه بزند . همین آقای شجاعی می گفت که جای تاسف دارد که آدم از استعمار پیر استعلام کند و آن فرد باید نادان و جاهل باشد مگر غیر این است که آقای کردان خودش استعلام کرده ؟ آقای شجاعی اول باید کلاس اخلاق و گفتار بروند بعد افاده فضل کنند؟؟ به نظرم دفاعیات ناشیانه ایشان ضربه به آقای کردان است .
نا شناس 7 آذر 1387
نمیدانم این بازیها در مازندران تا کی ادامه خواهد داشت ما را از داشتن وزیر محروم کردید حالا میخواهند یکی از نمایندگان حرف بزن و کاردان مارا دچار حاشیه کنند آه محرومان مازندران بدرقه راه شما ای خاءنین به خاک مازندران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.